Saturday 1 March 2014

cerita dari hati

cerita dari hati...
pertama kali mata melihat cinta, hati mula terpaut.
hati bergelut dengan rindu yang teramat kuat,
hati sakit, tetapi tidak ada siapa yg tahu...

hati bercerita lagi, 
bila hati dikecewakan,
tetapi, hati tidak pernah berdendam.
hati terus melupakan semua perkara yang pahit.

hati tidak lupa berdoa pada yg esa,
ya Allah aku terlalu rindukan dia,
bukakan lah pintu hati dia untuk terima aku ya Allah...
hati menangis kesakitan.

hati, berkata,
aku sayangkan dia, 
sampai bila2....

setahun berlalu,
akhirnya hati yg dulunya luka,
kini dibalut,

hati yg dulunya sedih,
kini gembira,
dan tersenyum,

kerana...

engkau wahai cinta. 

terima kasih sayang kerana sudi singgah di hati saya,
terima kasih sayang kerana memberi saya peluang untuk mencintai awak.
saya akan setia selagimana setianya awak pada saya. 

I LOVE YOU SAYANG <3 




No comments:

Post a Comment